søndag 21. september 2008

10 dager igjen i Norge

Skummelt! Tida går så fort! Nå er det ikke så lenge igjen til vi reiser. Jeg gleder meg så til å reise, men gruer meg til å forlate Hald... Det er jo så mange fantastiske mennesker her og vi har det så gøy sammen. Jeg kommer til å savne skolen veldig, jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme tilbake allerede! Men samtidig gleder jeg meg enormt til å endelig skal reise til Peru. Den første måneden skal Boliviagjengen og Perugjengen være sammen i Lima på språkkurs. Det tror jeg blir veldig gøy, bli litt kjent med kulturen og språket sammen.


På torsdag hadde vi karneval her på skolen. Det var gøy det! Vi spiste pølser og fikk kake og gelé, vi lekte stol-leken, danset og tilslutt så vi på "Løvenes konge". Veldig vellykket arrangement!

Her er litt bilder fra kvelden:

Tingeling (Hanne), trollet (Thea) og treet (jeg)

Toribio og Hilde


To nordmenn. Bruno fra Brasil og Aline fra Rwanda


Brenda, Bishnu, jeg og Shyam


Svenn, Marius, Janet og Gladys

The African ladies
Ingrid, Rosemary og Marianne


Ninjaene fra Thailand og Laos

Ingen kommentarer: