tirsdag 30. september 2008

På tur til Peru

Nå er kofferten ferdigpakket, har sagt hadet til de fleste og jeg har kommet meg til Oslo. Sitter nå på et hotell og prøver å forstå at nå reiser jeg faktisk til Peru. Endelig! Det er ganske rart, nå skal jeg reise tilbake til Peru, landet jeg har tenkt så mye på og drømt om de siste ti årene. Og hva skal man ha med seg når man skal bo i syv måneder i et land på andre siden av jorden? Blir spennende å finne ut hva jeg har glemt!

Jeg har hatt noen super flotte dager hjemme denne helgen. Har fått møtt endel venner og sagt hadet til dem. Rart å tenke på at nå er det 7 måneder til neste gang jeg ser dem. Det er egentlig vanskelig å tenke seg til, jeg har aldri vært borte så lenge hjemmefra før og det er ganske vanskelig å se for seg hvor lenge det faktisk er. Dessuten gleder jeg meg så masse til å komme fram til Lima at jeg nesten bare tenker på det.

Lima, here I come!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lykke til Kristine! Dette blir utrolig spennende, Håper du får 7 flotte måneder i Peru:)

Therese sa...

Mucho suerte a todos! Håper dere får til å oppdatere bloggene så jeg får fulgt med litt;) Og hadde veldig gjerne likt å visst hvem som er på senteret fortsatt. Hils alle du kommer over som jeg kjenner!

Therese