tirsdag 9. desember 2008

Hverdagsliv



Vi jobber på senteret fem dager i uken fra klokken 8.00 på morgenen til klokken 17.00/18.00 hver dag. Ofte glemmer vi av tiden og er på jobb enda lengre. Vi trives på jobb og er veldig glade i jentene. Derfor tenkte jeg å bare legge ut litt bilder fra hverdagen vår her.





Gabriella og Milena med Gloria og Cielo i bakgrunnen






Bertha med sin sønn Josè Esteban






Leonardo og Juan Carlos fargelegger





Luz, Fiama og Pilar lager mat



Ellers så nærmer det seg jul her, og det merker vi godt! Hvertfall på all pynten som kommer opp rundt omkring. Julefølelsen mangler, men det er jo ikke så rart her vi vaser rundt i korstbukse og singlett og det blir varmere og varmere for hver dag som går. Hjemme har juletreet kommet opp (29. november satte vi det opp... Ikke en dag for tidlig!!). Juletreet vårt spiller musikk og har lys som blinker i takt med musikken. Ikke dårlig!




Diana pynter juletreet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Herlig juletre! Det må være akkurat det du trenger for å komme i julestemning av. Jeg holder meg til adventstjerne og lilla lys!
Ha ei flott adventtid!
Klem fra mamma

Therese sa...

Hei! Bare lurer: Bor du hjemme hos Diana? Og Thea hos Filomena? Det var sånn vi hadde ønsket å ha det, vertsfamlier, altså;)

Kristine sa...

Ja, jeg bor hos Diana og Thea hos Filomena. Det funker veldig greit!

Anonym sa...

Hei Kristine!
I dag har jeg smakt panetong som du sendte. Den smakte nydelig! Det er rørende at du har sendt den heilt fra Peru. Har ikke sendt deg noe til jul, men du skal få litt penger. Ønsker deg ei velsigna god jul! Jeg blir å savne deg her i jula! Skal være hjemme hos dere julaften. Hade godt. Juleklem fra mor